מקור ברבת עמון: גורמים פוליטיים בכירים לשעבר פעלו לסכל את נסיעת נתניהו

שלמה ריזל No Comments on מקור ברבת עמון: גורמים פוליטיים בכירים לשעבר פעלו לסכל את נסיעת נתניהו

גורם בכיר ביגדן מטיל פצצה: גורמים פוליטיים בכירים וגורמים ביטחונים לשעבר, פעלו מול בית המלוכה הירדני לסכל את נסיעתו ההיסטורית של ראש הממשלה לאיחוד האמירויות

שרי החוץ של בחריין ואיחוד האמירויות בטקס חתימה על הסכמי השלום צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סערה מדינית. מקור בכיר ברבת עמון חשף היום (חמישי) כי "גורמים ישראלים בכירים במערכת הפוליטית וגורמים ביטחוניים לשעבר בישראל פעלו מול רבת עמון לטרפד את ביקורו של נתניהו באיחוד האמירויות בעקבות ביטול הגעתו של הנסיך חוסיין בן עבדאללה להר הבית". כך מפרסם ישראל היום.

מדובר בסערהגדולה טחסרת תקדים בתוך המערכת הפוליטית בישראל, לראשונה גורמים בכירים לשעבר בישראל פועלים נגד האינטרס של המדינה בסיוע מדינה ערבית.

ראש הממשלה בנימין נתניהו היה צפוי לבקר היום באיחוד האמירויות אך בשל קשיים בתיאום טיסתו במרחב האווירי של ירדן הביקור נדחה.

בהודעה שהופצה לכתבים שהסתירה את הסיבות האמיתיות נכתב, הקשיים הללו נבעו ככל הנראה מביטול ביקורו של יורש העצר הירדני בהר הבית עקב מחלוקת בנושא סידורי הביטחון והאבטחה במקום.

בשעה האחרונה הודיעה ירדן כי היא מאפשרת את טיסת רה״מ בשמי ירדן אך מאחר שההודעה התקבלה באיחור – סוכם ע״י ראש הממשלה ויורש העצר של איחוד האמירויות השייח מוחמד בן זאיד שהם יתאמו מועד אחר לביקור ראש הממשלה.

רה״מ נתניהו ייפגש אחר הצהריים עם ראש ממשלת צ׳כיה וראש ממשלת הונגריה למפגש פסגה טרילטרלי בנושא קידום שיתופי פעולה בתחומי המחקר, פיתוח וייצור חיסונים.

 



0 תגובות